Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SL

věcná chybička "Takže v ordinaci jsem strávil 2 hodiny" - čekárně.

Jinak perfektní popis.

Zažil jsem jinou hrůzu v čekárně. Na patře byl obvodní a dětský lékař. Čekárna byla skoro plná.

Po schodech se přivalila Romská žena s pěti chrchlajícími, kašlajícími a prskajícími dětmi . Čekající se sice vzmohli na prosbu, aby si je uklidnila - výsledek - nebyla nejmenší snaha a její potomci vesele běhali po čekárně (dětské i dospělácké části) a bezplatně rozdávali bakterie. Nakonec to dopadlo tak, že Romka dostala od všech maminek přednost ! Většina čekajících si ale myslela, že měla dostat přes ústa ... Ale to by byl rasismus .

1 0
možnosti
VF

... důchodci... důchodci ....důchodci ...důchodci důchodci

1 0
možnosti
EH

Včera senior v plném vlaku bez místenky, která je zadarmo. Děsím se věku, kdy mi to přestane myslet. Jenže jednou to přijde, tak na duchodce nenadavam.

Je dost bezohledných lidí v produktivním věku.

3 0
možnosti
Foto

Ony jsou někde plné vlaky? Sám vidím jen prázdné až poloprázdné.

2 0
možnosti
Foto

Připomněl jste mi zážitek z Kyjeva v roce 1986, ale s ukrajinskými ženščinami. Nebylo to u doktora, ale na stanici autobusu. Přijel se zpožděním a jen co se u už tak plného autobusu otevřely dveře, nastal mezi Kyjevankami boj přípomínající Ukrajinskyj front. Sednul jsem si na lavičku a za chvíli mávnul na taxík.

1 0
možnosti
ZZ

Nebyl jste tam náhodou na přelomu dubna a května ?

Tehdy ty ceny taxíků tam byly velice přijatelné.

0 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 808x
Moje cesta se rozjela v listopadu 1989. Životem jsem šlapal se vší silou, přesto jsem sem tam uklouzl. Na něco jsem hrdý, jiné mi přináší stud. Nedá se to změnit, už se to prostě stalo. Občas jsem se ztratil, občas byl naivní, ale stále jsem zůstal sám sebou...:))))