Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

Hmm. 6 měsíců je ze zákona. Většinou je ale tak rychle do oběhu nevrací...

0 0
možnosti
EK

moje nezletilá dcerka dostala číslo po nějakém architektovi, vygooglila jsem ho, bylo na několika projektech. naštěstí jí volali jen ze stem-marku ohledně nějakého průzkumu.

0 0
možnosti

Čísel není nekonečně a recyklovat se musí, operátor sice může zjistit, že na číslo se někdo pokoušel dovolat, jenže na ta zrušená čísla dost často stejně volají lidé buď omylem, ale spíše chtějí mluvit s původním majitelem a nemusí to být žádné urgence. Vím z vlastní zkušenosti, moji známí se mi ještě po létech snaží dovolat na staré číslo, ač jsem jim hned dal nové. To by operátor musel nechat to číslo další půlrok nepřidělené a vždy informovat volajícího o neplatnosti. Ale ani to by nepomohlo, zrovna teď jsem na dvou úřadech zjistil, že mají moje číslo, co jsem používal před nejméně pěti léty. Takže by mne tam sháněli.

0 0
možnosti
Foto

Recyklace právě mívá ten timeout kolem půl roku či víc. ale to nestačí. Jak sám víte, lidi používají staré číslo i po letech.

Informovat volajícího není možné protože operátor neví zda volající chce volat starému či novému vlastníkovi čísla.

Zjednodušeně řečeno - nezbývá než se obrnit trpělivostí a všechny volající upozornit že se dovolali špatně a že jejich další volání skončí soudním jednáním. Na to češi stále slyší.

0 0
možnosti
PM

P72a92v62e76l 22M87a76t70a59s

11. 3. 2017 18:55

Taky mám jedno recyklované číslo a kupodivu naprosto v pohodě, nikdo neotravuje.:-)

1 0
možnosti
PA

P33e33t79r 15A39g23u20l80á81r

11. 3. 2017 15:03

Pořizovali jsme další číslo a bylo to dost podobné. S tím rozdílem, že jsem operátora upozornil na fakt, že vlastně pomáhají šířit osobní informace třetí osoby, k čemuž určitě nemají souhlas a nemá ho ani ta banka, od které mi chodily výpisy z účtu jiného člověka. Operátor se kterým jsem hovořil nejspíše okamžitě pochopil argumentaci a dal mi i vybrat náhradní číslo. Během pár dní přišla nová karta. Perličkou je, že předtím mi říkali, že si nové číslo vybrat bezplatně nemohu. Po té komplikaci jsem ho však bezplatně dostal.

4 0
možnosti
DB

díky za tento článek..protože jen ukazuje jak moc je nutné REGULOVAT TRH VEDENÝ NEZODPOVĚDNÝMI SOUKROMÝMI FIRMAMI....

2 7
možnosti
SS

Typicky pristup neomarxisty ...RvRvRv

2 1
možnosti

No, nemůžu se zbavit pocitu, že to jste měl chtít spravit po tom kdo Vám to číslo dal (prodal). A chtít jiné.

0 0
možnosti
Foto

Jestliže si pořídím číslo a dám na sebe kontakty lidem, těžko ho budu chtít měnit, když mi po čase začnou chodit podobné šílenosti. Něco jiného by snad bylo, kdyby ty zprávy začaly chodit bezprostředně poté, co bylo číslo aktivováno, ale takhle bych stejně jako autor číslo neměnil.

0 0
možnosti
Foto

Proto mám pořád své původní číslo z roku 1997, i když ne původního operátora.

Na tohle jsem narazil, když jsme našemu nejmladšímu v útlém školním věku pořídili mobil (abychom mohli koordinovat vyzvedávání z kroužků), a začaly mu chodit smsky, ať vrátí těch 20 tisíc, a volali mu z UPC, kdy že zaplatí dluh.

Vyřešilo to pár asertivních telefonátů.

3 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 808x
Moje cesta se rozjela v listopadu 1989. Životem jsem šlapal se vší silou, přesto jsem sem tam uklouzl. Na něco jsem hrdý, jiné mi přináší stud. Nedá se to změnit, už se to prostě stalo. Občas jsem se ztratil, občas byl naivní, ale stále jsem zůstal sám sebou...:))))