Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ale tygří jsou stejně nejlepší:-)

0 0
možnosti
Foto

Jsou upřímné oči. Diky:-))

0 0
možnosti
ZK

Zvířecí oči mi připadají, jako pohled malého dítěte. Je důvěřivý a trochu ostražitý. Nesnažme se to od nich naučit, z toho jsme nenávratně vyrostli. Přiznávám, že jsem se trochu i zastyděl, přesto díky za připomenutí.

0 0
možnosti
Foto

...všechny jsou pěkný. Oči. A jaký mají řasy, takový bych chtěla...R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 808x
Moje cesta se rozjela v listopadu 1989. Životem jsem šlapal se vší silou, přesto jsem sem tam uklouzl. Na něco jsem hrdý, jiné mi přináší stud. Nedá se to změnit, už se to prostě stalo. Občas jsem se ztratil, občas byl naivní, ale stále jsem zůstal sám sebou...:))))