Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezké. A Eva má opravdu nádherné oči.R^

0 0
možnosti
Foto

Ano! Bez žen by byl život velmi... nevýrazný! :-) Krásné modelky i fotky. R^ Pokud mohu konstruktivně hodnotit:

Verča, Martina nedostatečná ostrost a kontrast v očích, Nikča oči příliš spící. Moje favoritka je Eva, myslím samozřejmě na fotce. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Konstruktivní kritika mě vždy posune dále, proto jí vítám a zcela souhlasím, někdy člověku dojdou chyby když je pozdě

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Jitko, jsem rád, že se Vám fotoblog líbí

0 0
možnosti
Foto

mně se to líbí, nejsem vybíravý R^

1 0
možnosti
Foto

Mirku zde si můžete vybrat :) Díky za pozitivní komentářR^

0 0
možnosti
Foto

R^na to se moc hezky dívá:-)

1 0
možnosti
Foto

a ještě hezčí fotí, zdravím

0 0
možnosti
VB

Moc hezké. Ženy i fotografie...

5 0
možnosti
Foto

Děkuji za motivaci, vždy rád uslyším, že se má práce někomu líbí

0 0
možnosti
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 808x
Moje cesta se rozjela v listopadu 1989. Životem jsem šlapal se vší silou, přesto jsem sem tam uklouzl. Na něco jsem hrdý, jiné mi přináší stud. Nedá se to změnit, už se to prostě stalo. Občas jsem se ztratil, občas byl naivní, ale stále jsem zůstal sám sebou...:))))