Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Blafnu tě i zadarmo, aneb léčba šokem

Byl páteční večer, jak se říká u nás na Moravě, my neabstinujeme, my máme jen pauzu, ten večer jsem pauzu neměl a hořce toho lituji….

Znáte lepší pocit než si dát jedno chlazené pivo v letním horkém dnu? Je téměř tradicí, že u jednoho nezůstane, samozřejmě tomu bylo i tento večer. Namáhavý den v práci a já zrovna nebyl v nejlepší formě. Nastal čas jít domů a moje nohy nějak nefungovaly. Znáte ten pocit, když moc chcete a oni si prostě dělají, co chtějí? No došel jsem na nádraží a vzdal jsem to.

Nádraží bylo prázdné, občas se ozval křik z nedalekého parku, občas vyhodil někdo něco z okna. Krásná letní noc v našem městě. Najednou vidím postavu, která jde okolo, posilněn alkoholem a překvapen tmou jsem prostě nemohl poznat pohlaví osoby či její stav. „ Ahooj, co tu děláč ťakto sám ?“ozvalo se. Tato věta vyšla z menší (výškově) holky, která vypadala poněkud zanedbaně až směšně (omlouvám se). „Noooo já….“ vykoktal jsem se. V tom holka spustila svůj příběh, jak jí nikdo nemá rád, že ona vlastně chce pracovat, jak musí pít, aby zahnala smutek. Mojí hlavou se honilo asi toto: „ Pokud nedojdeš domů, bude tě hledat přítelkyně, vydrž, za chvíli je tu autobus“.

Celých patnáct minut jsem jen přikyvoval neschopen odejít z místa. Moje zoufalství asi dokresloval fakt, že dívka se začala přibližovat. Pouliční lampa jí osvítila obličej a ten můj protáhla. „Ale ti jsi dočela pěkný“, šišlavě dodala. „Nechčeš ho vykoužit ždarma?“ pokračovala. K tomu se usmála, v září lamp jsem viděl jen černo a tunel v puse . Tady se ukázala síla vůle, a že vše je jen v hlavě. Vstal jsem a rychlým krokem se snažil vzdálit, představa „vykoužení ždarma“ mě zcela nakopla a tělo asi potlačilo alkohol. Došel jsem domů, trošku špinavé kalhoty, odřené lokty, ale došel!

Uvedenou slečnu jsem potkal nedávno, byla v jiném stavu nebo chodila moc často k Turkům na kebab. Držela za ruku svého přítele, který chodil skoro v kruhu. Oba dva se usmívali na celý svět a já vím, že to bude jako v pohádce. „A žili spolu šťastně až do prvního rožnutí…“

Hezký den

Jirka
 

Autor: Jiří Rýsler | čtvrtek 13.7.2023 22:15 | karma článku: 18,34 | přečteno: 719x
  • Další články autora

Jiří Rýsler

Důchodci jako synchronizovaná skupina, aneb tohle jsem fakt nečekal…

Abych Vám nelhal, nepamatuji si, co mi bylo, pamatuji si, že jsem měl jít k lékaři v pondělí, ano v pondělí! To co jsem viděl a zažil je k neuvěření, ale poprvé jsem viděl skupinové chování důchodců v akci.

29.8.2023 v 21:22 | Karma: 26,02 | Přečteno: 1595x | Diskuse| Ostatní

Jiří Rýsler

Moje první kolonoskopie aneb připravte se, jedeme do zatáčky…

Moje poslední slova při odchodu z ordinace byla: "Děkuji, ale už nikdy více." Ale to bych předbíhal, na toto vyšetření nikdy nezapomenu, nebylo děsivé, prostě se jen sešlo hodně negativních vlivů...

10.7.2023 v 21:42 | Karma: 34,23 | Přečteno: 3299x | Diskuse| Ostatní

Jiří Rýsler

Masáž aneb rychle pryč…

Nebudu si nic nalhávat, udeřil mi třicátý třetí rok a bolest zad se stala mou dobrou známou. Někdy je to lepší, někdy horší. Samozřejmě se snažím cvičit (nekecám!!) a občas chodím na masáž. Tento příběh se opravdu stal ...

6.7.2023 v 20:27 | Karma: 30,47 | Přečteno: 3723x | Diskuse| Ostatní

Jiří Rýsler

Začala šachová partie, která stojí životy, na tahu je Rusko....

24. únor 2022 padly první bomby na území Ukrajiny, země se budí do noční můry. Bezpečností situace v Evropě se začíná rapidně měnit. Už jednou to tady bylo...zapomínáme?

25.2.2022 v 19:30 | Karma: 11,09 | Přečteno: 356x | Diskuse| Společnost

Jiří Rýsler

Žijeme ve světě protikladů, rozporů a obrovských propastí.

Jeden kluk řeší, že doma dostane zase do huby, za to, že se narodil. Druhý řeší, že nedostane telefon. Jedna matka řeší, že nemá dost sledovatelů na facebooku, druhá že nebude mít na jídlo pro syna.

1.5.2021 v 22:43 | Karma: 16,36 | Přečteno: 531x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 808x
Moje cesta se rozjela v listopadu 1989. Životem jsem šlapal se vší silou, přesto jsem sem tam uklouzl. Na něco jsem hrdý, jiné mi přináší stud. Nedá se to změnit, už se to prostě stalo. Občas jsem se ztratil, občas byl naivní, ale stále jsem zůstal sám sebou...:))))