Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Masáž aneb rychle pryč…

Nebudu si nic nalhávat, udeřil mi třicátý třetí rok a bolest zad se stala mou dobrou známou. Někdy je to lepší, někdy horší. Samozřejmě se snažím cvičit (nekecám!!) a občas chodím na masáž. Tento příběh se opravdu stal ...

Znáte ten pocit, když ráno vstanete, venku je pořád tma a vy se cítíte, jako kdyby vás přejel parní válec? Toto ráno jsem měl přesně já. I přesto jsem vstal a šel do práce. Samozřejmě v práci se bolest zad prohloubila a já věděl, že musím jednat. Dobrý kamarád Google mi poradil a našel mi kontakt na masérku, která byla v blízkosti mého bydliště. Po krátkém telefonátu jsem byl objednaný na ten den hned po práci. Hlavou mi jen projelo: "Au, to nebude příliš voňavá chuťovka." Prostě pracuji fyzicky a nemám sprchu v práci.

Ale zase jsem si říkal, že to nevadí. V obchodě jsem si koupil nové ponožky, nastříkal na sebe tunu voňavky a vyrazil vstříc masáži. Samozřejmě jsem trošku bloudil, ale nakonec jsem dorazil na správné místo.

Vstoupil jsem do průjezdu, kde byla tma jak v pytli. Po dvou krocích se rozsvítilo senzorové světlo. Další dva kroky a zhaslo, tma. "Do prdele s tím dnes, můj prst." Jak jste uhádli, rozbil jsem si pusu na vyvýšeném schodu. Nevadí, šel jsem dál. Opět další senzorové světlo. Došel jsem ke dveřím a zaklepal. Dveře se otevřely a v nich stála starší paní. "Dobrý den, prosím, tady se vyzujte a vysvlékněte." Hele, proč ne? Jsem u masérky, sundám si boty, tričko a postupuji k lehátku. Najednou se ozve přísný hlas: "No ale ponožky i gatě dolů..." V ten okamžik jsem docela znervózněl. Vzpomněl jsem si na své voňavé nohy a drahé kupované ponožky. S obavami jsem se vrátil a sundal si ponožky. Kalhoty jsem si obhájil, protože jsem stydlivý.

Konečně jsem byl připraven a šel opět k lehátku. Masérka se na mě zadívala: "Šupky na záda." Podíval jsem se a zamumlal: "Snad na břicho prosím ne?" Bohužel jsem byl donucen si lehnout na záda, a v tom okamžiku masérka zabořila své ruce mezi mé prsty. Zkusím vám popsat, co se mi honilo hlavou: "Ty jsi takový debil, hlavně že si kupuješ nové ponožky, to bude ostuda, já se na to...!" Ona mezitím mnula prsty a popisovala, jak se tím trošku uvolní páteř. Občas u toho silně odkašlala...

Další fáze byly záda, tak jsem se otočil na břicho. Statečně jsem si poposunul kalhoty dolů a najednou se ozvalo: "No šup šup, ukažte mi ten svůj komínek." Do prdele, pomyslel jsem si. Všechny moje svaly v těle chtěly utéct. Masáž byla celkově příjemná, ale měl jsem neskutečně divný pocit. Přemýšlím, co si dám na večeři, a najednou cítím ruku v mých vlasech: "Vy máte vlasy jako můj bývalý manžel." Nebudu vám popisovat, jak jsem zpanikařil. Kdybych měl ponožky a gatě nahoře, utekl bych!

Celou dobu masáže jsem byl v určité fázi připravenosti a očekával jsem, co se bude dít. Konečně byl konec, rychle jsem se oblékl, podal peníze a v tom: "A víte, že máte pěkné oči?" Po této větě se moje svaly ozvaly a já sprostě zdrhnul. Představa, že 55letá žena, která chtěla vidět můj komínek a čichala mé smradlavé nohy... jen jsem zakřičel: "Nashledanou!"

Kráčel jsem po ulici, tak nějak nesvůj, a došel jsem domů. Ještě trošku v šoku si sundávám kalhoty a najednou začne přítelkyně strašně smát. Ano, měl jsem trenky naopak! Knoflík vzadu. "Panebože, to je dnes den."

Tento příběh jsem vyprávěl taťkovi, který se u něho brečel smíchy. Ale to ještě neví, že na narozeniny dostane poukaz na masáž! Dobře ti tak tati!:)))

Autor: Jiří Rýsler | čtvrtek 6.7.2023 20:27 | karma článku: 30,47 | přečteno: 3723x
  • Další články autora

Jiří Rýsler

Důchodci jako synchronizovaná skupina, aneb tohle jsem fakt nečekal…

Abych Vám nelhal, nepamatuji si, co mi bylo, pamatuji si, že jsem měl jít k lékaři v pondělí, ano v pondělí! To co jsem viděl a zažil je k neuvěření, ale poprvé jsem viděl skupinové chování důchodců v akci.

29.8.2023 v 21:22 | Karma: 26,02 | Přečteno: 1595x | Diskuse| Ostatní

Jiří Rýsler

Blafnu tě i zadarmo, aneb léčba šokem

Byl páteční večer, jak se říká u nás na Moravě, my neabstinujeme, my máme jen pauzu, ten večer jsem pauzu neměl a hořce toho lituji....

13.7.2023 v 22:15 | Karma: 18,34 | Přečteno: 719x | Diskuse| Ostatní

Jiří Rýsler

Moje první kolonoskopie aneb připravte se, jedeme do zatáčky…

Moje poslední slova při odchodu z ordinace byla: "Děkuji, ale už nikdy více." Ale to bych předbíhal, na toto vyšetření nikdy nezapomenu, nebylo děsivé, prostě se jen sešlo hodně negativních vlivů...

10.7.2023 v 21:42 | Karma: 34,23 | Přečteno: 3299x | Diskuse| Ostatní

Jiří Rýsler

Začala šachová partie, která stojí životy, na tahu je Rusko....

24. únor 2022 padly první bomby na území Ukrajiny, země se budí do noční můry. Bezpečností situace v Evropě se začíná rapidně měnit. Už jednou to tady bylo...zapomínáme?

25.2.2022 v 19:30 | Karma: 11,09 | Přečteno: 356x | Diskuse| Společnost

Jiří Rýsler

Žijeme ve světě protikladů, rozporů a obrovských propastí.

Jeden kluk řeší, že doma dostane zase do huby, za to, že se narodil. Druhý řeší, že nedostane telefon. Jedna matka řeší, že nemá dost sledovatelů na facebooku, druhá že nebude mít na jídlo pro syna.

1.5.2021 v 22:43 | Karma: 16,36 | Přečteno: 531x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Putin přímo nenařídil zabít Navalného, dospěly k závěru americké tajné služby

27. dubna 2024  16:21

Americké tajné služby dospěly k závěru, že ruský prezident Vladimir Putin pravděpodobně přímo...

Na britského turistu zaútočil v Karibiku žralok. Muže zranil deset metrů od břehu

27. dubna 2024  16:17

Čtyřiašedesátiletý britský turista skončil na jednotce intenzivní péče, když jej u severního...

Kongresmanka z Ukrajiny byla proti pomoci. Zrada, říká její rodné město

27. dubna 2024  15:18

Neochota americké kongresmanky ukrajinského původu Victorie Spartzové hlasovat pro balíček pomoci...

Finský vládní poslanec se opil a vystřelil. Ponese následky, vzkázala šéfka strany

27. dubna 2024  14:23

Finský poslanec z krajně pravicové Strany Finů, která je součástí nynější vlády, se v pátek zapletl...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 808x
Moje cesta se rozjela v listopadu 1989. Životem jsem šlapal se vší silou, přesto jsem sem tam uklouzl. Na něco jsem hrdý, jiné mi přináší stud. Nedá se to změnit, už se to prostě stalo. Občas jsem se ztratil, občas byl naivní, ale stále jsem zůstal sám sebou...:))))