Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Vaše číslo není opravdu Vaše aneb jak jsem dostal nový paušál

Rozhodli jste se pořídit nové telefonní číslo? Myslíte si, že číslo opravdu jen Vaše? Nikdo ho ještě nebude mít? Žádné reklamní a informační sms? Velký omyl, čtěte jak jsem poznal život cizího člověka, aniž bych ho znal.....  

Hurá konečně mi došel balík od nejmenovaného operátora a s ním i neomezený paušál. Celý natěšený vkládám novou simkartu do mobilu, kontroluji údaje. Najednou mi příjde sms, kde je mi oznámeno, že si mám vyzvednout svou novou kartu na pobočce Brně. Zadívám se do zprávy pořádně a vidím, že se jedná o banku, u které jsem nikdy účet neměl a tím to teprve začalo.

 

Zprávu jsem prostě smazal a myslel si, že došlo k omylu. Telefonní číslo jsem nestihl ani rozdat a už další sms s bilancemi na účtě (velké částky nad 30tisíc korun). To už mi došlo, že je něco špatně.

 

Volám operátorovi, kde čekám na automatu, zmáčkni jedničku , zmáčkni dvojku, nervy pochodují. Konečně jsem spojen. Dle sdělení operátora nejsou čísla nikdy přidělována znova. Proto telefon ukončuji a volám do banky, co nastalo bych nepřál nikomu z Vás. Dvacet minut hovoru o ničem, sliby, že se ozve technik, který problém vyřeší.

 

Uplynul týden a sms začly chodit znova, to už jsem trošku nedával, volám operátorovi znova, tentokrát po 25 minutách, se dopátráme, že čísla se prostě recyklují! Půl roku leží a pak se vrací do oběhu a já chytl asi člověka co měl rád mobilní služby! Opět volám do banky, vysvětluji situaci a je mi sděleno, že číslo bude tedy z databáze vymazáno. Konfrontuji, že to mi slibovala i minulá operátorka, paní se velmi omlouvá, že ona je čestná a ozve se až bude problém vyřešen.

 

Za další týden další sms, jedna z banky, druhá ze školky, že se rozšířila v jejich třídě střevní chřipka, ať nechám dítě radši doma. Tohle už mě dopálilo, nové číslo a pořád někdo otravuje. Volám do banky, moje zloba se už nedá popsat, křičím do telefonu, že nejsem jejich klient, že jen slibují, že mě nezajímá pohyb na cizím účtě. Paní se mě snaží uklidnit, vyhrožuji, že je nahlásím za obtěžování, paní se omlouvám a slibuje, že číslo bude smazáno. Tři hodiny  života na lince, to je cena za změnu.

 

Jdu si pro panáka vodky, sedám si a s velkou vírou očekávám co bude dál? Bude mi volat exekutor? Ruský vymahač? Zjistím, že jsem registrovaný na seznamce? Převzal jsem něčí život, převzal jeho účet, informace o jeho dětech, a to jsem si chtěl jen konečně změnit číslo a pořídit paušál.

 

Třeba žádná sms už nedojde, nebo příště možná už i telefonát....? Nechci mít informace o cizím životě, mám už svůj :))))

Autor: Jiří Rýsler | pátek 10.3.2017 16:26 | karma článku: 35,87 | přečteno: 4357x
  • Další články autora

Jiří Rýsler

Důchodci jako synchronizovaná skupina, aneb tohle jsem fakt nečekal…

Abych Vám nelhal, nepamatuji si, co mi bylo, pamatuji si, že jsem měl jít k lékaři v pondělí, ano v pondělí! To co jsem viděl a zažil je k neuvěření, ale poprvé jsem viděl skupinové chování důchodců v akci.

29.8.2023 v 21:22 | Karma: 26,02 | Přečteno: 1595x | Diskuse| Ostatní

Jiří Rýsler

Blafnu tě i zadarmo, aneb léčba šokem

Byl páteční večer, jak se říká u nás na Moravě, my neabstinujeme, my máme jen pauzu, ten večer jsem pauzu neměl a hořce toho lituji....

13.7.2023 v 22:15 | Karma: 18,34 | Přečteno: 719x | Diskuse| Ostatní

Jiří Rýsler

Moje první kolonoskopie aneb připravte se, jedeme do zatáčky…

Moje poslední slova při odchodu z ordinace byla: "Děkuji, ale už nikdy více." Ale to bych předbíhal, na toto vyšetření nikdy nezapomenu, nebylo děsivé, prostě se jen sešlo hodně negativních vlivů...

10.7.2023 v 21:42 | Karma: 34,23 | Přečteno: 3299x | Diskuse| Ostatní

Jiří Rýsler

Masáž aneb rychle pryč…

Nebudu si nic nalhávat, udeřil mi třicátý třetí rok a bolest zad se stala mou dobrou známou. Někdy je to lepší, někdy horší. Samozřejmě se snažím cvičit (nekecám!!) a občas chodím na masáž. Tento příběh se opravdu stal ...

6.7.2023 v 20:27 | Karma: 30,47 | Přečteno: 3723x | Diskuse| Ostatní

Jiří Rýsler

Začala šachová partie, která stojí životy, na tahu je Rusko....

24. únor 2022 padly první bomby na území Ukrajiny, země se budí do noční můry. Bezpečností situace v Evropě se začíná rapidně měnit. Už jednou to tady bylo...zapomínáme?

25.2.2022 v 19:30 | Karma: 11,09 | Přečteno: 356x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  17:55

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 808x
Moje cesta se rozjela v listopadu 1989. Životem jsem šlapal se vší silou, přesto jsem sem tam uklouzl. Na něco jsem hrdý, jiné mi přináší stud. Nedá se to změnit, už se to prostě stalo. Občas jsem se ztratil, občas byl naivní, ale stále jsem zůstal sám sebou...:))))