Jiří Rýsler

Moje cesta se rozjela v listopadu 1989. Životem jsem šlapal se vší silou, přesto jsem sem tam uklouzl. Na něco jsem hrdý, jiné mi přináší stud. Nedá se to změnit, už se to prostě stalo. Občas jsem se ztratil, občas byl naivní, ale stále jsem zůstal sám sebou...:))))
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 808x

Jiří Rýsler

Ve zvířecích očích 2

I přes deštivé počasí jsem se vydal do Hodonínské ZOO vyzkoušet nový objektiv, výsledek uvidíte níže.

28.6.2016 v 18:12 | Karma: 16,41 | Přečteno: 311x | Diskuse| Fotoblogy

Jiří Rýsler

z Hodonínska: Dnešní koncert kapely Flash band Břeclav (fotoblog+video)

Dneska v 19.00 odstartoval další kulturní program v Lázních Hodonín. Vystoupila zde (možná při publikování článku, ještě vystupuje) břeclavská kapela Flash band. K mému překvapení velice kvalitní vystoupení a zábava.

6.8.2015 v 20:58 | Karma: 11,13 | Přečteno: 614x | Diskuse| Fotoblogy

Jiří Rýsler

Rohatec zaplavují odpadky

Malá obec Rohatec zažívá nebývalý nárůst černých skládek odpadu. Největší problém je v lokalitě „Na kopci“, kde už dobrovolníci posbírali 300 pytlů odpadu, uvedl pro Hodonínský deník starosta obce.

4.8.2015 v 19:07 | Karma: 13,53 | Přečteno: 610x | Diskuse| Brno