Jiří Rýsler

Moje cesta se rozjela v listopadu 1989. Životem jsem šlapal se vší silou, přesto jsem sem tam uklouzl. Na něco jsem hrdý, jiné mi přináší stud. Nedá se to změnit, už se to prostě stalo. Občas jsem se ztratil, občas byl naivní, ale stále jsem zůstal sám sebou...:))))
  • Počet článků 132
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 808x

Jiří Rýsler

Vážím si stáří, i já jednou budu starý….

Všichni se v dnešní době bojí stárnutí, chodí na plastické operace, snaží se vypadat mladší, ale co si budeme nalhávat někdy vypadají jak „chodící“ plastelíny. O to si více vážím lidí, kteří se snaží své cenné zkušenosti předat dále.

21.11.2013 v 7:38 | Karma: 44,09 | Přečteno: 4996x | Diskuse| Ostatní

Jiří Rýsler

Otázky

Poezie je prostředkem vyjádření obav i snů pouhým slovem, nikdy však nevyjádří pocity jako pohled.

21.5.2012 v 16:15 | Karma: 5,32 | Přečteno: 406x | Diskuse| Poezie a próza